تحقیقات بازار به کاهش ریسک کمک می کند.تحقیقات با کیفیت خوب اطلاعات و درک را ارائه می دهد ، که به کاربران اجازه می دهد تا تصمیمات بهتری بگیرند.
تجزیه و تحلیل تحقیقات بازار راه حل مناسبی برای بسیاری از کارشناسانی است که درگیر یک کسب و کار جدید شده اند زیرا در وقت خود صرفه جویی می کنند ، بینش جدیدی را در مورد بازار تجاری که در حال کار بر روی آن هستید ارائه می دهند و به اصلاح استراتژی شما کمک می کند. بنابراین ، هنگامی که شرکت ها نتایج تحقیقات بازار را که بر مبنای اصول تحقیق صحیح نیستند گزارش می دهند ، خطر را کاهش نمی دهند. در واقع ، آنها ممکن است ناخواسته آن را افزایش دهند.
استاندارد بین المللی ISO 20252: 2019 ، بازار ، نظرات و تحقیقات اجتماعی ، شامل بینش و تجزیه و تحلیل داده ها – الزامات واژگان و خدمات ، راهنمایی ها و الزامات مربوط به نحوه برنامه ریزی ، انجام ، نظارت و گزارش مطالعات بازار را تعیین می کند. سفارش دهندگان چنین پروژه هایی این امر باعث ایجاد ثبات و شفافیت در نحوه انجام نظرسنجی ها و اعتماد به نتایج و ارائه دهندگان آنها می شود. ISO 20252: 2019 کلیه مراحل یک تحقیق از تماس اولیه بین مشتری و ارائه دهنده خدمات ، تا ارائه نتایج به مشتری را شامل می شود.
تفاوت های رفتاری، اجتماعی و فرهنگی بین کشورها تحقیق بین المللی را بسیار دشوار می کند. پیاده سازی و و کسب گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت براساس ISO 20252 سازمان ها را قادر می سازد این تفاوت ها را متعادل کرده و مطالعات تحقیقاتی برون مرزی و چند ملیتی انجام دهند با اطمینان به اینکه راهکارهای عملی منطبق با استاندارد هستند.
این استاندارد مناسب سازمانهایی است که تحقیقات ملی و بین المللی انجام می دهند. بخشهای تجاری رایجی که پیاده کننده و کسب کننده گواهی ISO 20252 هستند شامل حوزه سلامت، خودروسازی، مالی، رسانه، و تحقیق اجتماعی می شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه و چگونگی پیاده سازی و اجرا و اخذ گواهینامه ISO 20252 و اطلاع از مراحل اجرا و استعلام قیمت با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید.